Մի գարնան առավոտ․․․

Մի գարնան առավոտ ես արթնացա և գնացի անտառ զբոսնելու։ Ես անցա մի գետի մոտով և մտածեցի, իսկ ինչ կլինի եթե ես ուղեվորվեմ դեպի անտառի խորքը, և ես գնացի դեպի խորքը հույսով, որ կկարողանամ գտնել արջերի աղվեսների և այլ կենդանիների։ Մի քիչ մտածելուց հետո ես մտա անտառի խորքը։ Անտառում շատ գեղեցիկ էր։ Ծտերը ծլվլում էին շատ հանգիստ էր և ես արդեն ուզում էի ուղեվորվել դեպի տուն երբ լսեցի մի ոռնոց, դա գայլ էր ես մի վարկյան վախեցա, բայց վերջը գնացի գայլի մոտ տեսնելու թե ինչ է եղել։ Ես տեսա թե, ոնց է տանջվում գայլը հույսով դուրս գալ թակարդից։ Ես դանդաղ մոտեցա գայլին և փորձեցի հանել թակարդը նրա ոտքից, բայց նա չթողեց այդ անել և կրկին սկեց գոռալ։ Ես կամաց հանեցի թակարդը և նա սկսեց ինձ վստահել։ Գայլը ազատվեց մոտեցավ ինձ լզոտեց իմ ոտքերը և գնաց, իսկ ես լավ տրամադրությամբ հետ գնացի տուն պատմելու այս պատմությունը մայրիկիս։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *