4-րդ դասարան․ «Տարվա իմ ձեռքբերումները»

1․Ո՞րն է քո սիրելի վայրը կրթահամալիրում, Հյուսիսային դպրոցում: Կարող ես տեղադրել լուսանկարներ։ Իմ սիրած տեղն է մարադահլիճը:
2․Ո՞րն էր այս տարվա ամենասիրելի նախագիծը։ Պատմ՛իր այդ նախագծի մասին: Կցի՛ր նաև հղումը։ «Մայրենիի ստուգատես» Ես սիրում եմ Մայրենիի ստուգատեսը որովհետև մենք պատրաստվում ենք քնությանը:
3․ Ի՞նչ  գրքեր ես կարդացել այս ուսումնական տարվա ընթացքում։ Կցի՛ր ցանկը, բլոգիդ «Իմ գրադարանը» բաժնի հղումը։ Ես կարդացել եմ փոքրիկ իշխանի գիրքը
4․ Ի՞նչ գիրք ես կարդում հիմա, գրի՛ր վերնագիրը, հեղինակի անունը։ Ես կարդում ես Աշխարհի չեմպիոն Դանին որը գրել է Ռոալդ Դալը:
5․ Կազմի՛ր այս տարի սովորած բանաստեղծությունների ցանկը։ Ո՞րն է այս տարվա քո սովորած ամենասիրելի բանաստեղծությունը: Երկու սև ամպ
6․ Պատմիր ընկերոջդ մասին․ նկարագրի՛ր ու բնութագրի՛ր նրան։ Իմ ամենա լավ ընկերն է Հովհանեսն է: Նա շատ է սիրում ֆուդբոլ: Նրա սիրած ֆուդբոլիստներն են Նազարյո Ռոնալդուն Դիեգո Մառադոնան և Լիօնել Մեսին:


7․Ի՞նչ ճամփորդությունների ես մասնակցել այս տարվա ընթացքում։ Թվարկի՛ր, տեղադրի՛ր պատումներիդ հղումներն այդ ճամփորդություններից։

Ճամփորդություն դեպի Կոմիտասի տուն – թանգարան

Ճամփորդություն դեպի Ամբերդ

Այցելություն Ավ․ Իսահակյանի տուն- թանգարան

Ճամփորդություն դեպի Լուսիկ Ագելեցու տուն-թանգարան

Ճամփորդություն դեպի Գեղասահքի մարզադպրոց

Ճամփորդություն դեպի Ջրվեժի արգելոց

Ճանփորդություն դեպի Էրեբունի  թանգարան


8․ Պատմիր քո ընտրությամբ գործունեության մասին։ Ի՞նչ դասընթաց ես ընտրել, ո՞վ է ուսուցիչը, ինչպե՞ս եք աշխատում, ի՞նչ եք ստեղծել․․․ Իմ ընտրությունը մաթեմատիկա է: Մենք այնտեղլուծում ենք խնդիրներ:
9․ Ի՞նչ կանես  5-րդ դասարանում, որ չես արել 4-րդ դասարանում: Ես կանցնեմ ավելի բարդ առարկաներ:
10․ Նշիր մեկ բան, որը քո այս տարվա ձեռքբերումն ես համարում։ Ես սովորել եմ նկարել:
11․Ո՞րն ես համարում քո այս տարվա լավագույն լուսանկարը, տեղադրի՛ր այստեղ:


13․ Ավելացրո՛ւ քո հարցը․․․

Ինչ սպորտձևվով էս զբաղվում

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *